BOS SÄHKÖISEEN KAUPANKÄYNTIIN JA HINNASTOJEN KÄSITTELYYN

Tarjoamme käyttöönne tuotteet ja kokemuksemme sähköiseen kaupankäyntiin ja hinnastojen käsittelyyn.

Olemme lähellä - palvelemme ketterästi

Tuotekehityksemme asiantuntijat ovat lähellä Sinua, Suomessa. Meillä on tarvittava asiantuntemus ja kokemus, jolla saamme osallistujat mukaan toiminnan kehittämiseen. Sitoudumme hankkeeseesi lujasti - kysy asiakkailtamme.

Lupauksemme on olla ketterä.Toteutamme nopeasti tarvitsemasi uudet piirteet. Huomioimme tarpeesi yksilöllisesti sekä sovelluspalveluissamme että itse toiminnan kehityshankkeessa.

Ammattilainen myynnin ja hankinnan hinnastokäsittelyssä

Hankinnan hinnastojen käsittelyssä olemme kasvaneet Suomessa markkinajohtajaksi.

Myynnin hinnastohallintakokemusta on meille kertynyt kokemusta vuodesta 1995 lähtien. Tuotteillamme tuotat hinnastot asiakkaillesi aiempaa nopeammin ja asiakaskohtaisemmin.

Yli 1600 toimittajan katalogia BOS-palvelun piirissä

Sisältö ratkaisee sähköisessä ostamisessa. Sähköisen hankinnan palvelussamme on jo yli 1600 katalogia suomalaisilta, skandinaavisilta ja keski-eurooppalaisilta toimittajilta. Valitsemalla BOS:n varmistat, että saat riittävästi sisältöä ostajillesi.

"Emme ostaneet pelkkiä työkaluja vaan toiminnan kehittämisen palvelun. Ostaisimme BOS:lta tämän uudelleenkin."

Juha Heinonen

Kaupunginkamreeri

Naantalin kaupunki

Procurement-kilpailutus: BOS kattavin ja edullisin

Osallistuimme vuonna 2009 sähköisen ostamisen katalogipalvelujen kilpailutukseen. Voitimme ruotsalaiset, saksalaiset ja suomalaiset palveluntarjoajat kattavimman toiminnallisuuden ja edullisuuden ansiosta. Nykyisin yli 160 yksityistä yritystä ja julkisyhteisöä käyttää BOS:ia sähköiseen ostamiseen.

Basware ja Logica käyttävät BOS:n katalogipalvelua

Basware ja Logica sekä käyttävät BOS-palvelua tilausjärjestelmissään että jälleenmyyvät BOS-katalogipalvelua. Tämä on mielestämme osoitus palvelumme korkeasta laadusta.

Lisäksi BOS-palvelut ovat käytössä lukuisissa eri ERP-järjestelmissä, kuten Microsoft Dynamics AX:ssa, Oraclessa ja SAP:issa.

Tukipalvelumme palvelee mielellään myös puhelimitse!

Helpdesk-tukipalvelumme sijaitsee Suomessa. Autamme sinua nopeasti suomeksi ja englanniksi. Olemme saaneet asiakkailtamme erittäin myönteistä palautetta helposta lähestyttävyydestä ja ripeästä toiminnastamme. Tukipalvelumme palvelee sinua mielellään myös puhelimitse.

Keskieurooppalaisia sähkötukkureita ja toimittajia palvelee Frankfurtin konttorimme.

Korkean käytettävyyden BOS-SaaS

Olemme toimittaneet SaaS-palveluita jo vuodesta 2007 lähtien. Käytämme kahta virtuaalipalvelinyksikköä kahdessa eri konesalissa, joilla varmistamme teknologiamme korkean käytettävyyden.

"BOS:n helpparista on aina saanut henkilön kiinni ja ongelmat on ratkaistu nopeasti."

Kari Laukkanen

Hankintapäällikkö

IS-Hankinta Oy

Ota yhteyttä

BOS Helpdesk tel. 020 779 0370
helpdesk(at)bosoy.com

Nimi*

Yritys

Sähköposti*

Viesti*

30.1.2017

BOS-käyttö sote-maailmassa kasvaa

Hämeenlinnan kaupunki sekä Kanta-Hämeen Sairaanhoitopiiri ottivat käyttöön BOS Birgitta... Lue lisää

14.6.2016

Helsinki ottaa BOS:n käyttöön

Helsingin kaupunki kilpailutti tilausjärjestelmätoimittajat. Kilpailutuksen voitti BOS. BOS korvaa 1.6.2017... Lue lisää