BOS:n ainutlaatuisen järjestelmän ja palveluiden avulla ERP:in ja PIM:in tuoterekisterin ylläpito automatisoituu ja ajantasaistuu. Järjestelmä säästää asiantuntijoiden aikaa kymmenillätuhansilla euroilla vuosittain.
Tuoterekisterin hintatiedot ovat koko ajan oikean suuruiset. Toimittajille lähtevissä tilauksissa hinnat ovat myös oikein, joten myös toimittajien lähettämillä laskuilla ovat hinnat oikein. Tämä mahdollistaa ostolaskujen automaattisen täsmäytymisen tilauksiin.
Tuoterekisterin nimikkeiden ylläpito on tyypillisesti ratkaistu pyytämällä toimittajaa lähettämään tuotteidensa päivitetyt tiedot exceleissä ostavan organisaation hankinnan henkilöstölle, joka lataa tuotetiedot ERP:iin tai PIM:iin. Tämä työ jää kokonaan pois BOS:n järjestelmän ja palveluiden myötä. Säästö on merkittävä kun ostavan organisaation henkilöstö pääsee keskittymään olennaisempiin tehtäviin.
BOS-järjestelmän avulla hankintaorganisaation on helppoa tarkistaa toimittajien tekemien tuote- ja palvelutietomuutosten sopimustenmukaisuus.
”BOS ja järjestelmä tekee minkä lupaakin – tuoterekisterimme on hintoja myöten ajan tasalla joka päivä” -Martti Moitus, Rexel Finland Oy
Miksi tuoterekisterin ylläpito pitäisi automatisoida?
BOS:n asiakkaiden koostamat rahanarvoiset vinkit. Aineistossa verrataan kahta erilaista toimintamallia päivittäisten ostojen tekemiseksi: web-kauppoja vs. omaan käyttöön hankittua tilausjärjestelmää.
Mitä on opittu onnistuneista ja vähemmän onnistuneista tilausjärjestelmien käyttöönotoista? BOS on koonnut nämä vinkit organisaatioilta, jotka ovat siirtyneet hankinnasta maksuun -prosesseissaan digitaaliseen tilaamiseen. Vinkit ovat todellakin arvokkaita – näiden avulla voit säästää aikaa ja rahaa.
Copyright 2019-2024 | BOS | Site Design by Folcan