ERP-tuoterekisterin ylläpidon automatisointi

BOS:n ainutlaatuisen järjestelmän ja palveluiden avulla ERP:in ja PIM:in tuoterekisterin ylläpito automatisoituu ja ajantasaistuu. Järjestelmä säästää asiantuntijoiden aikaa kymmenillätuhansilla euroilla vuosittain. 

Hinnat ovat jatkossa ajan tasalla ja oikein

Tuoterekisterin hintatiedot ovat koko ajan oikean suuruiset. Toimittajille lähtevissä tilauksissa hinnat ovat myös oikein, joten myös toimittajien lähettämillä laskuilla ovat hinnat oikein. Tämä mahdollistaa ostolaskujen automaattisen täsmäytymisen tilauksiin. 

 

Ei enää manuaalista rikkinäisten exceleiden käsittelyä!

Tuoterekisterin nimikkeiden ylläpito on tyypillisesti ratkaistu pyytämällä toimittajaa lähettämään tuotteidensa päivitetyt tiedot exceleissä ostavan organisaation hankinnan henkilöstölle, joka lataa tuotetiedot ERP:iin tai PIM:iin. Tämä työ jää kokonaan pois BOS:n järjestelmän ja palveluiden myötä. Säästö on merkittävä kun ostavan organisaation henkilöstö pääsee keskittymään olennaisempiin tehtäviin. 

Järjestelmä valvoo toimittajien tekemiä valikoima- ja hintamuutoksia

BOS-järjestelmän avulla hankintaorganisaation on helppoa tarkistaa toimittajien tekemien tuote- ja palvelutietomuutosten sopimustenmukaisuus. 

”BOS ja järjestelmä tekee minkä lupaakin – tuoterekisterimme on hintoja myöten ajan tasalla joka päivä” -Martti Moitus, Rexel Finland Oy 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

           Miksi tuoterekisterin ylläpito pitäisi automatisoida? 

  • Huomattavan rahallisen säästön vuoksi. Ostavalta organisaatiolta jäävät kokonaan pois manuaaliset ERP-rekisterin ylläpitotehtävät. Ostolaskujen käsittely suoraviivaistuu, kun ostolaskuilla on hinnat oikein. 
  • Toiminnan laadun vuoksi. Manuaalinen ERP-rekisterin ylläpito sisältää viiveitä ja tuottaa virheitä tuotetietoihin.

    Miksi tuoterekisterin ylläpito pitäisi automatisoida BOS:n avulla?
     
  • BOS-järjestelmä ja BOS-palvelut ovat ainutlaatuisia – muilla palveluntarjoajilla ei ole tällaista järjestelmää. 
jenean-newcomb-RzuxpXvwFbE-unsplash

Haluatko tietää lisää?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan.
 

Ladattavat materiaalit hankinnan ammattilaisille

11 + 1 syytä oman tilausjärjestelmän hankkimiseen hankinnasta maksuun -prosessin kehittämiseksi

BOS:n asiakkaiden koostamat rahanarvoiset vinkit. Aineistossa verrataan kahta erilaista toimintamallia päivittäisten ostojen tekemiseksi: web-kauppoja vs. omaan käyttöön hankittua tilausjärjestelmää.

BOS:n rahanarvoiset hankinnasta maksuun -prosessin kehittämisvinkit

Mitä on opittu onnistuneista ja vähemmän onnistuneista tilausjärjestelmien käyttöönotoista? BOS on koonnut nämä vinkit organisaatioilta, jotka ovat siirtyneet hankinnasta maksuun -prosesseissaan digitaaliseen tilaamiseen. Vinkit ovat todellakin arvokkaita – näiden avulla voit säästää aikaa ja rahaa. 

Kiitos!

Voit nyt ladata
BOS:n rahanarvoiset hankinnasta maksuun
-prosessin kehittämisvinkit